.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با دكتر ولایتی

 وزیر اسبق بهداشت گفت: طب سنتی از سوی پزشکان متجدد کنار گذاشته شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

*مازندران از ظرفیت بالایی در تولید علم برخوردار است

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل با تاکید بر اجرای طب سنتی در کشور گفت: در این رشته نیاز به کار پژوهشی گسترده داریم.

ولایتی با اشاره به اینکه مازندران از ظرفیت بالایی در تولید علم برخوردار است، افزود: چنانچه طب سنتی در جامعه رواج یابد، خدمت بزرگی به افراد در درمان بیماری‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه طب سنتی از سوی پزشکان متجدد کنار گذاشته شد ولی مردم همچنان از این روش برای درمان بیماری‌های خود استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش پژوهش در کنار آموزش تاثیرگذار خواهد بود.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل با بیان اینکه رویش گیاهان دارویی در برخی از مناطق مازندران مناسب است، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند در این زمینه عملکرد مطلوبی ارائه دهد.

ولایتی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان بهشهر، راه‌اندازی مرکز تحقیقات سیل را در این زمینه موثر دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در سخنانی به بیان فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه سلامت پرداخت و گفت: هدف از  فعالیت‌های صورت گرفته در این بخش، ارتقای شاخصه‌های سلامت در مازندران است.

محمد مهدی ناصحی به اجرای طرح پزشک خانواده، برگزاری نشست ماهانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی و بررسی چالش‌های سلامت از جمله مسایل مربوط به محیط زیست و زباله، راه‌اندازی دانشکده طب سنتی و نیز راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: بیش از یک‌هزار خانه بهداشت در مازندران در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در راه اندازی دانشکده طب سنتی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان برخوردار بودیم، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارای دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پیراپزشک، پرستاری و مامایی، بهداشت و پیراپزشکی و پرستاری آمل است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.